XVIII Mostra de treballs de recerca

El passat 26 de maig vam poder gaudir un any més de la Mostra de treballs de recerca organitzada pel CRP del Vallès Occidental V amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cerdanyola. Tot i que l’acte no va ser presencial, igualment van poder veure online les presentacions dels alumnes dels cinc instituts públics de Cerdanyola.

Els alumnes participants del nostre centre van ser Nedal Martínez, Marc Serra, Ana Tortosa, Laura Vilaltella i Iona Xhafa. La qualificació del seu treball de recerca havia estat un 10. Una altra alumna, Diana Vera, també va obtenir la mateixa qualificació, però només podíem presentar-ne cinc a la Mostra, per tant, vam deixar la tria a l’atzar.

Al començament de l’acte van poder escoltar les paraules del Director del CRP Vallès Occidental V, el Sr. Òscar Garcia i de la Directora adjunta dels SSTT del Departament al Vallès Occidental, la Sra. Ester Rivera. La intervenció del Regidor d’Educació de l’Ajuntament de Cerdanyola, el Sr. David González, va posar fi a l’acte.

Felicitem als nostres alumnes pel seu esforç i dedicació a l’hora de realitzar el seus treballs i per la seva actitud, sempre col·laboradora i entusiasta, el dia de la Mostra.

Enhorabona!