Finalitzat el projecte micromón UAB

El passat dimecres, dia 2 de juny, es va donar per finalitzat el projecte micromón UAB, en el qual han pogut participar els alumnes de 1r de batxillerat científic, de l’assignatura de biologia.

La UAB ens va fer entrega, en un acte virtual, del diploma de participació.
Ha estat un privilegi poder formar part d’aquest projecte d’aprenentatge-servei, que té com objectiu la recerca de nous antibiòtics, per poder fer front a la problemàtica de la resistència bacteriana; ja que és una gran oportunitat perquè els alumnes entrin en contacte de manera directa amb la universitat i l’àmbit de l’investigació.
De les mostres recollides per el nostre alumnat, es van obtenir 11 bacteris diferents, possibles productors d’antibiòtics. Estem molt contents! Aquests bacteris s’han posat a disposició de la UAB perquè segueixin investigant amb ells…
Continuarà..!