Xerrada d’antics alumnes

Divendres 16 d’abril vam rebre la visita d’antics alumnes de l’institut amb l’objectiu d’explicar als alumnes de 1r i de 2n de batxillerat les seves experiències després de l’institut. Aquests alumnes són actualment estudiants de graus universitaris i de cicles formatius de grau superior. Els estudiants van poder sentir de primera mà com van decidir els seus estudis; les diferències entre dues etapes educatives ben diferents, i també consells pràctics per tal d’afrontar el final de curs i les PAU. Alguns van projectar presentacions il·lustratives.

Els exalumnes estan estudiant, entre d’altres, els graus següents: Veterinària i Sociologia a la UAB, Infermeria a la UB i el Grau de Filosofia, Política i Economia a la UPF, així com també els CFGS d’Educació Infantil, el d’Activitats físiques i esportives, i el de Fabricació de Productes Farmacèutics, Biotecnològics i Afins.Els alumnes de batxillerat van tenir l’oportunitat de plantejar  dubtes i fer-los preguntes.

Aquesta activitat s’emmarca dins del Pla d’Acció Tutorial de Batxillerat del nostre centre. Donem les gràcies de tot cor als nostres antics alumnes pel seu entusiasme en participar en aquesta activitat.

L’institut sempre serà casa vostra.