1r ESO – Taller musical sobre Beethoven

El passat dijous 29 d’abril, els nostres alumnes de 1r d’ESO van ser a l’Atlàntida per assistir a un Taller musical sobre el compositor Ludwig van Beethoven realitzat per la Montse Catllà i Dot, directora general  del centre d’Arts Escèniques d’Osona.

El Taller forma part del projecte “Beethoven en moviment” que el nostre institut està realitzant durant aquests mesos d’abril i maig, projecte dissenyat i coordinat per l’Atlàntida i ofert als centres escolars de Vic.

El Taller va ser d’allò més interessant i engrescador per als nostres alumnes, i molt ben conduït per la Montse Catllà.