Tallers de tecnologia de 1r de batxillerat a la UVic

Avui al matí hem tornat a la UVic amb els alumnes de 1r de Batxillerat Tecnològic. Hem participat a tres tallers organitzats pel professorat del grau de Mecatrònica. Un taller d’Assaigs de materials, que ens ha permès observar assajos de tracció i de duresa de diferents metalls, un taller de Modelatge 3D amb Onshape, on hem après diferents conceptes sobre disseny de producte i fabricació digital i les eines bàsiques d’un programa de modelatge 3D d’ús professional i un Torneig de robòtica amb micro: bit, que ha fet  descobrir a l’alumnat noves maneres de programar i interactuar entre el món digital i físic, d’una forma lúdica i cooperativa.