Sistema de pagament TPVEscola

Benvolgudes famílies,
A partir d’aquest curs, l’institut us proporciona un sistema àgil i senzill per a realitzar els pagaments i les comunicacions del centre, basat en pagament segur amb targeta de crèdit o dèbit.
Si teniu cap dubte, adreceu-vos a Secretaria.
Instruccions per accedir a… Llegeix més»

TALLERS PER A PARES I MARES

Bon dia a tothom,

Des de l’AMPA de l’Institut Jaume Callis us volem informar dels tallers per a pares i mares “Sobre el bon ús de les TIC en l’àmbi familiar” i  “Espai de capacitació parental en la prevenció de les drogodependències” que es faran… Llegeix més»

Reunió de pares d’ESO – 9 d’octubre

Com és costum en el nostre centre, una vegada iniciat el curs, ens adrecem a vostès per a convocar-los a una reunió de pares (ESO) el proper dimarts 9 d’octubre. L’objectiu és establir un primer contacte amb el tutor/a de grup on estudia els seu fill/a… Llegeix més»

Bojos per la Ciència

Convoquem a tots els alumnes de 1r de batxillerat que estiguin interessats en participar en el programa Bojos per la Ciència a una reunió el proper dilluns dia 8 al segon pati a l’Aula de 1r A de batxillerat A11.
Llegiu-vos amb atenció les bases que… Llegeix més»