Jaciment grec i romà d’Empúries
Avui l’alumnat de l’AAI i de tastets d’oficis de 2n, 3r i 4t d’ESO hem visitat el jaciment grec i romà d’Empúries 🏛️🏺.
Després de la visita hem anat a refrescar-nos a la platja ☀️🏖️
Un dia rodó!
Jaciment grec i romà d’Empúries Llegeix més »




