MOBILITAT A MALTA: PROJECTE ERASMUS+ KA2

La setmana del 25 al 29 de març, 5 alumnes i 2 professores participants en el Projecte d’Erasmus+ de 4t ESO “Jobs, jobs, everywhere. Which one for me?” van viatjar a l’escola St Michael’s School de Santa Venera, Malta.

Allà es van trobar amb els seus socis irlandesos, alemanys i italians, a més dels hostes maltesos, per seguir treballant en les activitats del projecte sobre emprenedoria, amb visites a empreses malteses i també visites culturals a les illes de Malta i Gozo.

Sens dubte, una bona experiència que no oblidarem. Al setembre ens tornarem a trobar per la cloenda del projecte a la ciutat de Biella, al Piamonte, Itàlia.

Podeu veure més fotos de l’estada a Malta aquí