FuturEYEzing, meeting in Stara Zagora, Bulgaria

Aquesta setmana 6 alumnes que participen al Projecte d’Erasmus+ de 3r Futureyezing han viatjat a l’escola Romain Rolland Foreign Languages School a Stara Zagora, Bulgària. Aquest ha estat l’última mobilitat del projecte que juntament amb alumnes de Suècia i Polònia ha treballat sobre els UNGoals 2030, els objectius de les Nacions Unides que es volen assolir abans d’aquesta data.

Cada dia s’han fet tallers i dinàmiques sobre el tema combinant amb activitats d’oci i visites culturals. L’Últim dia s’ha realitzat un esdeveniment en format TEDTalk a l’auditori de l’escola.

També hem visitat la capital Sofia tant el primer dia com l’últim.

Ha estat una experiència molt profitosa per tothom.