EL GRAN RECAPTE AL CALLÍS (Servei comunitari)

Dies de recollida

• 1r, 2n i 3r ESO – 11 de desembre
  • 4t ESO, PAS I PROFESSORAT – 10 desembre
  • BATXILLERAT 10 i 17 desembre

Per tercer any consecutiu els alumnes de 3r d’ESO realitzaran al llarg d’aquest curs el Servei Comunitari.

Aquest any i donades les circumstàncies hem hagut de modificar alguns dels serveis que realitzaran. Un d’aquests és el Gran Recapte que ja coneixeu.

Es farà de la següent manera: serà una recollida interna, dins el nostre institut de productes d’higiene personal, bàsicament gel i xampú (és el que ens ha demanat Gran Recapte – Creu Roja).

Els alumnes de 3r passaran  per les classes per a poder explicar als seus companys com es durà a terme la recollida,  i una setmana més tard tornaran a passar els mateixos a recollir els productes. Cada grup d’alumnes (màxim 3) tenen adjudicat un passadís per a disminuir al màxim la mobilitat.

ESPEREM LA VOSTRA COL.LABORACIÓ