Menjador escolar

El servei de menjador escolar no només complementa l’educació sinó que també és un recurs educatiu fonamental en les escoles de Catalunya.

El menjador escolar juga un paper essencial en la promoció d’una alimentació saludable i sostenible, així com en el foment d’hàbits saludables i una dieta equilibrada i variada entre els infants i adolescents.

A més a més, també contribueix a l’adquisició de rutines i hàbits d’higiene personal, ajudant els alumnes a desenvolupar capacitats d’autonomia personal, competència social i de convivència en un entorn que fomenta la interacció entre els alumnes.

L’empresa que gestiona el servei de menjador escolar és AUSOLAN.

Els preus del servei de menjador s’han actualitzat segons el preu màxim de la prestació del servei establert a la darrera Resolució EDU/843/2023, de 9 de març.