La castanyada

Divendres 29 d’octubre a l’escola vam estar de festa!

Els nens i nenes d’infantil, 1r, 2, i 3r de primària vam celebrar la Castanyada fent panellets, escoltant contes amb titelles, ballant i fent diferents activitats guiades pels alumnes d’ESO al
pati. També vam tenir una visita molt especial: la senyora Castanyera va venir a les aules al matí i va compartir amb nosaltres moments al pati durant la tarda.
Pel que fa als nens i nenes de 4t, 5è i 6è de primària, vam decorar galetes de Halloween i vam fer diferents jocs, amenitzats també per alumnes d’ESO.
Al matí, 1r i 2n d’ESO, vam dedicar una estona a confeccionar barrets terrorífics; 3r i 4t d’ESO, per altra banda, vam preparar diferents altars del “Día de los muertos”, tot treballant el significat i l’origen dels mateixos.
L’AFA ens va obsequiar amb castanyes calentones per acabar amb un berenar típic d’aquesta data.
Va ser un dia ben divertit per tots!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *