Ens endinsem a les entranyes de Tavascan

 

La setmana passada vam tenir l’oportunitat de fer la visita a la Central Hidroelèctrica de Tavascan, on en Josep ens va fer un guiatge excel·lent per copsar l’enorme obra d’enginyeria i la importància d’aquest recurs tant identitari de la nostra comarca.

Seguim sense gaire respir, per tal de copsar el màxim de recursos turístics del Pallars i poder convertir-nos en bons coneixedors del nostre territori abans que acabi el curs!

Us animem a fer aquesta visita a la Central de Tavascan, perquè de ben segur que no us deixarà indiferents.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>