Xerrades del comportament en el medi natural i de l’ós bru al Pirineu

Els últims dies hem tingut la sort de poder assistir a dues xerrades ben diferents però estretament relacionades entre elles i amb els nostres estudis.

Així, el divendres passat els Agents Rurals ens van fer una xerrada sobre el comportament en el medi natural i normatives específiques en el Parc Natural de l’Alt Pirineu i en el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, en una comarca amb més del 80% del territori protegit i que, com a futurs guies, hem de conèixer com actuar i les restriccions que hi ha a cadascun dels espais. Vam assistir-hi els alumnes del CFGM de Conducció i els del CFGS de Turisme en l’àmbit ambiental.

D’altra banda, ahir va venir en Toni Batet per explicar-nos la tasca feta en el marc del Projecte PirosLife i l’estat de la població de l’ós bru al nostre territori. Els alumnes de biologia de 4rt d’ESO, Batxillerat i CFGS de Turisme, van poder fer una colla de preguntes sobre la problemàtica actual amb aquesta espècie i el futur d’aquesta al Pirineu.

Moltes gràcies als Agents Rurals, al Toni i a tots els alumnes que s’han enriquit d’aquesta oportunitat!