TREBALLS DE RECERCA

TREBALLS DE RECERCA 2011

El passat dijous 7 d’abril a les 18 hores en el Pavelló de Suècia es va fer la presentació i entrega de la publicació “Treballs de recerca. Alumnes de Batxillerat del Bergueda 2010-2011”.

L’acte va anar acompanyat de la conferència – espectacle: “Recerca i noves tecnologies en la música” a càrrec de Llibert Fortuny. Músic.

Presentació i entrega del llibre:

“Treballs de recerca. Alumnes de batxillerat del Berguedà. Curs 2010-2011”

Aquesta publicació és el recull d’alguns dels treballs de recerca que han fet els estudiants de tots els centres de Batxillerat del Berguedà durant el curs 2010-2011. La selecció ha anat a càrrec dels mateixos centres educatius sense caire competitiu i tenint en compte la qualitat, la diversitat dels treballs i el nombre d’alumnes de cada centre. Al final del llibre hi ha la relació de tots els Treballs de Recerca que han fet els alumnes de 2n de Batxillerat de la nostra comarca durant aquest curs.