Taller de Creu Roja per alumnes de cicles

Divendres dia 9 de febrer va venir una ambulància de Creu Roja Berguedà per fer-nos un taller de primers auxilis als Cicles Formatius de Cures Auxiliars d’Infermeria i d’Atenció a Persones en Situació de Dependència. La Clàudia i el Robert (Tècnics d’Emergències Sanitàries) ens van explicar com fer la primera presa de constants vitals a un accidentat o malalt i també ens van mostrar com fer immobilitzacions en cas de traumatismes. Gràcies a algunes alumnes voluntàries vam poder veure en primera persona com cal fer servir fèrules, lliteres, cadira de transport i el matalàs de buit. Moltes gràcies a tots i esperem seguir amb aquesta col·laboració.

Podeu veure més fotos clicant la imatge.