Sortida a Barcelona dels Cicles Formatius

El dimecres dia 29 de gener vàrem fer una sortida a Barcelona amb totes les alumnes dels CCFF. Les de CAI van visitar el Centre d’Esclerosi Múltiple de Catalunya (CEMCAT) a les instal·lacions de la Vall d’Hebron, on van rebre unes molt bones explicacions sobre la malaltia i també varen poder veure tot el tractament multidisciplinar que apliquen als malalts. Les de 1r d’APSD van visitar el Centre de Vida Independent, on van poder veure i comprovar d’una manera pràctica com es poden fer adaptacions en una vivenda per persones amb dependència. I el grup de 2n d’APSD va visitar el centre Televida, on gestionen trucades de teleassistència de tot Catalunya i on van poder aprendre com funciona un centre com aquests i com es desenvolupen les teleoperadores en els seus llocs de treball.

Podeu veure més fotos clicant la damunt de la imatge.