Taller de periodisme amb els alumnes de 3r ESO

Els alumnes de 3r d’ESO de l’institut Guillem de Berguedà han participat aquest divendres, 24 de gener, del taller de periodisme que s’ha organitzat des de l’àrea de Català. Els alumnes, que estan estudiant els gèneres periodístics, han seguit les explicacions de dues reporteres del Telenotícies de TV3: Àgata Fàbregas i la berguedana i exalumna del centre, Iacma Monterde.

Les dues professionals de la informació han exposat davant dels alumnes en què consisteix la seva feina, han parlat de les estratègies orals que fan servir quan s’han d’afrontar a les connexions en directe i han ofert l’oportunitat als nois i noies de viure la seva experiència diària de primera mà. Els alumnes de tercer han pogut  fer de guionistes, productors, ajudants de càmera, presentadors i reporters, i han tingut ocasió de resoldre tots els dubtes que tenien al voltant de l’ofici de periodista.

Podeu veure mes fotos clicant damunt de la imatge.