SORTIDA A BARCELONA DE CFGM APD

El passat dimecres 24 de febrer els/les alumnes del Cicle Formatiu d’Atenció a Persones en situació de dependència varen realitzar una sortida a Barcelona per tal de visitar diferents centres.
Els/les alumnes de 1r del CFGM APSD varen fer la visita al Centre de Vida Independent per tal de conèixer els diversos suports tècnics que utilitzen les persones en situació de dependència.
Els/les alumnes de 2n del CFGM APSD varen visitar el Centre de coordinació de la Creu Roja per observar el funcionament del servei de teleassistència.
Totes les visites van agradar molt i ens han aportat informació pràctica i útil pel nostre cicle i per tant, va ser una sortida molt ben valorada per part de l’alumnat i el professorat.