REUNIONS PARES AMB TUTORS

Us convidem a assistir a la reunió amb el tutor/a del grup dels vostres fills/es per tal d'informar-vos de la marxa del curs..
La data i horari de cada reunió, segons el curs o­n estigui matriculat/da el vostre fill/a, és la següent:
– Dimarts, 5 d'octubre de 2010, a les 21 hores: 1r i 2n d'ESO.
– Dimecres, 6 d'octubre de 2010, a les 21 hores: 3r i 4t d'ESO i Cicle Formatiu de Cures Auxiliars d'Infermeria
– Dijous, 7 d'octubre de 2010, a les 21 hores: 1r i 2n de BAT i Cicle Formatiu d'Instal.lació i manteniment de línies elèctriques.
Les reunions se celebraran a l'aula respectiva de cada alumne, és a dir, si el vostre fill és alumne de 1r ESO C, la reunió tindrà lloc a 1r ESO C.
Preguem la vostra assistència!