REGALA-ART

La darrera jornada del curs abans de Nadal vàrem ocupar-nos de fer tallers constructius amb diferents utensilis propers i que combinats amb diferents estils es convertissin en art. Així, a més de reciclar es va innovar i poder obtenir un o més regals artístics manufacturats pels propis alumnes.
Els alumnes de primer d’ESO van poder gaudir d’una masterclass i la fabricació d’un fantàstic porta-retrats amb la tècnica del jumping-clay; els alumnes de segon gràcies a l’ajut i col·laboració de professores jubilades van poder fer boles nadalenques amb robes diverses i decorar l’espai; els alumnes de tercer es van moure amb la bijuteria i els nespresso; els alumnes de l’aula de projectes van fer un rellotge molt divertit; els alumnes de quart van decorar un CD reciclat amb cartrons, cordills i altres utensilis puntuals. La nostra bibliotecària Roser Codina ens va posar el fil a l’agulla amb el seu mestratge artesà.
Gràcies a tots per la participació i la bona acollida que suposa fer activitats lúdiques en el marc escolar.