LLIURAMENT DIPLOMES DELF

El dimecres 25 de novembre es va fer el lliurament dels diplomes DELF Scolaire als alumnes del nostre Institut que van passar les proves organitzades pel Departament d'Ensenyament i la col·laboració de l'Institut francès de Barcelona i les Aliances franceses de Girona i -Granollers.
L'acte de lliurament va tenir lloc a la sal d'actes de l'Institut Lluís de Peguera de Manresa. Hi van haver diferents intervencions parlamentàries, amb un visionat del vídeo guanyador del concurs Antibes i també l'actuació de la coral del centre que podeu veure adjunt al text.

Els nostres alumnes guanyadors del diploma DELF segons el nivell de llengua han estat:
Abril Colilla, Júlia Ribera, del B1 i, Andrei Damaschin, Anna Viñas, Berta Camps, David Corominas, Laura Àlvarez de la Campa, Queralt Orriols, Raquel Aran i Ton Artigas, del nivell A2.

Tots ells, acompanyats de les seves famílies i la professora de francès Vicen Peiró van assistir i van ser felicitats pel seu aprenentatge en llengua francesa.