LES HUMANITATS BUSQUEN ARRELS, MENGEN PLATS GRECS I VAN A L TEATRE!

Els alumnes de Humanitats de Batxillerat tant de primer com de segon el dijous 27 d’abril van a veure l’obra l’Antígona al teatre grec de Barcelona i després arriben a la Sala del Caixafòrum on hi ha una exposició dels perses.

S’ha de dir que el dia abans a la tarda ells mateixos han preparat uns menjars grecs especials que s’emportaran a l’excursió. Són caramels de la cultura clàssica per celebrar que no és una llengua morta sinó que és ben viva i mengívola!

Aquests mateixos alumnes buscant les arrels clàssiques el passat 6 de març van anar a la Facultat de Filologia Clàssica on els van obrir les portes i van escoltar conferències relacionades amb els seus estudis actuals, però posant una pinzellada en la Universitat. Els van felicitar pel seu interès i comportament i ells van quedar meravellats.