ENCETEM UN NOU CURS AMB NOUS PROJECTES

Encetem un nou curs amb nous projectes i una il·lusió renovada a l’IES Guillem de Berguedà.

Enguany tenim novetats diverses:

– Noves finestres i persianes graduables a les aules del pati que ens permeten estalviar energia i donar més seguretat.

També s’ha instal·lat un porxo al pati dels alumnes de primer cicle, que permetrà tenir refugi en cas de massa sol, pluja, o està resguardat del camp obert. Ara toca només gaudir-ne…

Tenim taules de mini ping-pong pels alumnes de primer i segon d’ESO, gràcies a la donació per part de l’Ajuntament de Berga i la col·laboració de la diputació de Barcelona i la Caixa Sabadell. Es podran fer servir a hores de pati, menjador i classes d’educació física. Es pretén instaurar aquest joc dins de les programacions educatives. Hi ha una pàgina web on s’expliquen les normes. El 2007 es farà un campionat mundial.

A entrenar, doncs!

Tenim 8 aules més amb ordinador, projector i pantalla, repartides pels diferents nivells per tal que es pugui fer ús de les noves tecnologies a les aules quotidianes habituals.