EL COR ET FA ESTIMAR. ESTIMA’L!

Sota aquest bonic lema es va celebrar, el passat dijous 13 de desembre de 2007, la campanya per a recollir fons per la Marató de TV3 d’enguany, dedicada a les malalties cardiovasculars.
En total, i només en mitja hora, estona que va durar l’activitat de recollida de diners, es van recaptar 475 euros, que seran lliurats, en nom de l’IES Guillem de Berguedà, a la Marató d’aquest diumenge.
Gràcies a tots els que hi vau col.laborar!

La recollida de diners es va fer a l’hora d’esbarjo i va ser portada pels alumnes de 1r d’ESO, juntament amb els alumnes de Cicle Formatiu. Va consistir a omplir amb monedes la silueta d’un cor gegant, amb el lema: EL COR ET FA ESTIMAR: ESTIMA’L! que s’havia col.locat a terra, al mig del pati.
Un cop recollits els diners, alumnes i professors van agafar-se de les mans i van fer una rotllana que omplia tot el pati i que tenia la forma de cor.