CURSA DE SANT SILVESTRE

Coincidint amb el darrer dia de classe abans de vacances, els alumnes de l'Institut Guillem de Berguedà han celebrat una sèrie d'esdeveniments culturals i esportius.S'ha celebrat la tradicional cursa de Sant Silvestre amb una nombrosa participació i amb un bon nivell atlètic, Els guanyadors han estat en Lluís Camprubí i en Roger Camprubí en la categoria masculina i la Kajol Escútia en la categoria femenina.També hi han participat alguns professors el primer dels quals ha estat en Climent Cabanes com ja va sent habitual.Al pati hi ha hagut un esmorzar organitzat pels alumnes de quart i al final els alumnes de van a l'escola de música han interpretar una suite de nadales tradicionals.

Per altra banda els alumnes de primer han anat a cantar a la residència Santa Mª de Queralt o­n han estat molt ben rebuts.