CONCURS DE FOTOGRAFIA DE LES 3R’S

Bases del concurs de fotografia de les 3R’s (Reciclar, Reutilitzar i Reduir)

En aquest concurs hi poden participar alumnes, professors, personal no docent i familiars dels alumnes. Els participants cedeixen els drets de publicació de les fotografies a l’Institut Guillem de Berguedà
Hi haurà cinc nivells:
1r Nivell ESO: 1r i 2n d'ESO
2n Nivell ESO: 3r i 4t d'ESO
3r Nivell : Batxillerat, Cicles formatius
4t Nivell : Professorat, pares i personal no docent

El tema de les fotografies ha d'estar relacionat amb el mediambient.

Les fotos podran ser en blanc i negre o color. En qualsevol cas, la impressió haurà de tenir un mínim acceptable de qualitat, amb paper fotogràfic.

Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d'alguna manera al tema del Concurs (Reciclar, Reutilitzar i Reduir).

Cada foto haurà d'anar enganxada en una cartolina DIN A4 en la qual hi ha de constar el títol de la foto, el nivell . Es recomana grandària 13×18.

En un sobre gran caldrà posar-hi la foto. Damunt del sobre el títol de l’ obra i el nivell i a dins un altre sobre petit amb el : nom de l’autor, nivell i títol.

La data límit de recepció de fotografies serà el 24 de febrer de 2011.

El veredicte del jurat es publicarà el dia 12 d’abril a la pàgina Web del centre.

El lliurament de premis es farà el divendres 15 d’abril de 2011.

Premis:
Hi haurà 2 premis per a cada categoria.