XERRADES 4 ESO VIOLÈNCIA DE GÈNERE

El divendres 10 de novembre vam cloure els tallers i xerrades programats des de l’Ajuntament de Berga i el Consell Comarcal relacionats amb tota la temàtica de la violència de gènere i la construcció de relacions igualitàries entre nois i noies. L’alumnat de 4t d’ESO va poder sentir de primera mà les experiències d’una noia que va patir maltractament  Prenent com a fil conductor unes fotografies fetes per ella mateixa, va narrar tot el dur procés que va patir i com va poder posar-hi punt i final.  Va posar èmfasi en la importància de les amistats per poder sortir del pou i també va recalcar que l’experiència la va enfortir i ara pot encara amb valentia tots els reptes de la seva vida. Volem recalcar la valentia de la noia per posar-se davant dels alumnes i explicar la seva experiència, perquè serveixi per prevenir i evitar que es repeteixi.