Sortida tutoria Cicles Formatius

El passat dimecres dia 26 de setembre els alumnes dels CCFF d’Atenció a Persones en Situació de Dependència i de Cures Auxiliars d’Infermeria van fer la sortida de tutoria. Va ser una caminada pel Circuït Inclusiu que hi ha al voltant de la Serra de Noet, després fins Avià per acabar un altre cop a Berga. Va anar molt bé perquè els alumnes dels dos Cicles Formatius tinguessin contacte entre ells i es poguessin conèixer millor en un altre àmbit fora de l’aula. També va servir per reforçar l’hàbit de caminar com a un exercici senzill de fer i que va bé per la salut de tothom.