SORTIDA DE TUTORIA DELS ALUMNES DELS CICLES FORMATIUS

Dijous 29 de setembre els alumnes dels Cicles Formatius: Atenció a les persones amb dependència, Manteniment industrial i Cures auxiliars d’Infermeria van realitzar una sortida de tutoria al Santuari de Queralt.
El grup va sortir a les 9 del matí de l’ Institut Guillem de Berguedà i caminant, va anar pujant pel Castell, Font Negre i obaga, fins arribar al Santuari de Queralt, on va esmorzar i gaudir d’un bon dia. Després d’una estona de tertúlia entre tots, el grup va tornar a Berga pel camí de les escales.
La sortida va servir per iniciar amb bon peu el començament del nou curs, i per fer coneixences més enllà dels membres de la classe. Professors i alumnes van poder conversar tranquil•lament i posar els fonaments per una bona entesa, i així avançar tots junts cap a la consecució de les competències dels respectius Cicles Formatius.