REGAL SOSTENIBLE

De ple en la campanya de Nadal i en plena crisi, els alumnes d’ESO han fet tallers sobre regals sostenibles, aprofitant materials a l’abast per tal de reconstruir nous objectes o detalls decoratius que millorin l’ambient. Hi ha hagut molta creativitat, vistositat i esperem que qui rebi aquests regals quedi satisfet.
Des de elaboració d’un panet comestible, cantada de nadales a l’esglèsia les Germanetes, fabricació d’un marc de fotos amb la tècnica scrapbooking (relleu personalitzat), penjolls, bijuteria diversa, clauers, rellotges de mandales, làmpades de llantions ….. i tot un reguitzell d’embolicats de paper de diari que fan del que no és, una REALITAT !
Amb molts il·lusió els alumnes, professors, bibliotecària, personal no docent i professores exjubilades hem gaudit d’aquesta jornada.
Gràcies a tots i recordeu: REDUÏM, RECICLEM I ….. SUMEM IDEES