Presentació del llibre TREBALLS DE RECERCA

Els Membres del Seminari de Coordinadors Pedagògics del Berguedà us conviden a l’acte de presentació del llibre de resums de Treballs de Recerca fruit de la participació i l’esforç de tots els alumnes de 2n de Batxillerat de la comarca del Berguedà en aquest curs 2020- 2021. L’acte, que tindrà lloc el dia 27 d’abril de 2021, s’iniciarà a les 6 de la tarda, de manera virtual, a l’enllaç que trobareu al web del CRP del Berguedà. Es presentarà la publicació d’enguany, el vídeo de l’alumnat i també es farà una conferència a càrrec d’Ivan Otaola Calonge (actor i director de teatre), amb el títol “Més m’estimo cantar!”. Aquest és un acte obert a tothom en el qual ens agradaria que us connectessiu tant vosaltres com altres acompanyants, amics i familiars.