PREMI DE RECERCA A LA FUB

L'alumna de segon de batxillerat Cristina Trincado Expósito ha guanyat el “Premi Economia i Empresa” pel treball de recerca “Viabilitat d'un hotel a Queralt” . El premi va ser lliurat el dijous 24 de maig a la FUB. Va rebre 1000 euros i la docència gratuïta d'un any a la FUB i per l'Institut, 150 euros.
El lliurament de premis va anar precedit d'una conferència de Claudi Mans, relatant la vida de Madame Curie, i incitant a la recerca a tots els joves presents a la sala (73 alumnes de 32 instituts).
La tutora que ha guiat a la Cristina en el treball, Núria Planas, també ha celebrat el triomf, juntament amb els pares de la premiada.
Felicitem a la Cristina per la seva difusió i proposta de millora econòmica al Berguedà.