LLIGATS PER L’ESPORT

Un curs més, els alumnes de 6è de primària de les escoles públiques del Berguedà centre (Escola Sta. Maria d'Avià, Escola Sant Salvadors-Cercs, Escola Sant Joan de Berga, Escola Sta. Eulàlia de Berga i ZER Berguedà Centre – Escola de la Valldan. Escola de Vilada i Escola de Borredà) i els alumnes de 1r d'ESO dels centres públics de secundària (Institut Guillem de Berguedà i SES Serra de Noet) han realitzat una trobada esportiva, o­n han fet jocs i esports de manera conjunta. Aquesta trobada, emmarcada dins el programa Lligams Primària -Secundària, s'ha realitzat els dies 17 i 18 de maig a les instal·lacions de l'Institut Guillem de Berguedà, organitzada pels professors d'Educació Física dels centres educatius esmentats i monitoritzada per alumnes de 3r ESO, 4t ESO i 2n Batxillertat. Els alumnes han gaudit dels jocs i esports, així com del retrobament amb antics companys.El temps també ens ha acompanyat.

Podeu veure un petit video de la trobada.

DIA 17

DIA 18