L’Efecte Boomerang, un projecte d’alumnes d’APSD, rebrà una ajuda econòmica per ser dut a terme

Estem de celebració!
Un grup d’alumnes de 2n curs de CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència rebran un ajut econòmic per portar a terme el seu projecte anomenat EFECTE BOOMERANG dins del mòdul de Síntesi.
Aquest projecte parteix d’una necessitat presentada per la Fundació Pro Disminuïts Psíquics del Berguedà al nostre alumnat i, pretén promoure l’envelliment actiu i hàbits saludables dins el col·lectiu de persones amb diversitat funcional intel·lectual.
Per donar resposta i dins el projecte, es durà a terme una prova pilot que potencia un servei de cura i passeig d’animals de companyia, en concret de gossos, entre persones interessades en aquest servei- persones voluntàries- persones amb diversitat funcional intel·lectual, articulant inclusió i servei.
També s’oferiran tallers de dansateràpia ioga inclusiu i altres activitats per promoure hàbits saludables i el treball del cos a través de la música.
Aquest ajut econòmic s’emmarca dins la Fundació BCN FP @fundaciobcnfp que promou cada curs la convocatòria d’ajuts econòmics a projectes d’innovació en centres educatius que imparteixen cicles formatius dins el Pla de mesures d’innovació a l’FP.
Endavant amb la iniciativa!