Jornada de bones pràctiques en perspectiva de gènere en l’àmbit sociosanitari

Us convidem a la jornada del proper dia 14 de març del 2023, al Casal Cívic de Berga (Plaça Sant Joan s/n) a les 9:00h, sobre les Bones Pràctiques en Perspectiva de Gènere en l’Àmbit Sociosanitari.

La jornada està creada i organitzada per alumnes i professors del cicle formatiu de TAPSD, Tècnic d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, de l’Institut Guillem de Berguedà. Aquesta activitat es duu a terme des del Mòdul de Perspectiva de Gènere que estem cursant dins del cicle formatiu.

Cal fer una inscripció des del formulari que us facilitem i us informem que hi ha unes places limitades.

Qualsevol dubte podeu dirigir-vos a la següent adreça electrònica: jornadaperspectiva2023@gmail.com

Programació de la jornada:

9:00H REBUDA I ACREDITACIONS

9:15H BENVINGUDA I INAUGURACIÓ

9:45H-11:45H COOPERATIVA NUS “SALUT I TEATRE”

11:45H-12:15H ESMORZAR

12:15H:14:15H COOPERATIVA FIL A L’AGULLA “BONES PRÀCTIQUES I PERSPECTIVA FEMINISTA INTERSECCIONAL”

14:15-14:40H CLOENDA Protocol per l’abordatge integral de les violències masclistes

Podeu consultar el tríptic amb tota la informació aquí.

Alumnat de 2n de TAPSD de l’institut Guillem de Berguedà.