L’alumnat del PTT d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic regalen punts de llibre als avis i àvies del Centre de dia l’Onada i organitzen una jornada lúdica i esportiva.

Els estudiants del curs formatiu en forma de Plans de transició al treball (PTT), organitzats en col·laboració entre el Departament d’Ensenyament i l’Ajuntament de Berga, continuen fent accions altruistes amb el centre de dia l’Onada i aquest cop, han organitzat una jornada lúdica esportiva on han jugat a  bitlles i a encastar la pilota dins l’anella amb els avis i àvies del centre.

Hem encetat el tercer trimestre fent una connexió intergeneracional amb els usuaris del  centre de dia L’Onada. Els alumnes han lliurat uns punts de llibre, d’elaboració pròpia, als avis i àvies, on han pogut establir una relació molt propera durant la jornada, pintant els punts de llibre i jugant els diferents jocs que entre tots han organitzat.

Sant Jordi és un dia per l’afecte, també cap a aquelles persones que no coneixem o hem establert un vincle molt recent. L’alumnat ha entregat un regal als avis i àvies del centre de dia en motiu de la  festa de l’amor i la solidaritat.

Aquí us mostrem alguna de les fotos que reflexen la gran tasca que l’alumnat ha fet desinteressadament durant la jornada i on podem observar que els riures i la complicitat han estat presents durant tot el matí.

A més a més, ens ha vingut a veure un usuari del centre, l’Àngel, a la nostra aula PFI PTT i ha gaudit d’una estona de lleure amb tot l’alumnat.

Ens ha agradat molt compartir una estona amb els avis i àvies del centre dia L’Onada. Com sempre, un plaer.

Aquí teniu una mostra visual de l’experiència viscuda…