Expominer 2018

El passat 9 de Novembre, els alumnes de primer i segon de batxillerat de ciències de la Terra i de Biologia, juntament amb els alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Guillem de Berguedà, vam visitar l’exposició “HUMAN BODIES” a Les Arenes (Barcelona). Malauradament no ens van deixar fer fotografies dins l’exposició.

Els alumnes de batxillerat també van poder assistir a la fira anual de minerals, roques, fòssils i altres materials d’interès que es celebra cada any a Barcelona i que porta com a nom EXPOMINER. D’aquesta fira si que teniu una petita mostra fotogràfica.