Dos alumnes del CFGM APSD creen un equip de bàsquet inclusiu a Berga

Dos alumnes del CFGM d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència del Institut Guillem de Berguedà, la Catalina Millán i el Sergi Ruiz, que com a treball de final de cicle han fet la proposta de crear un equip de bàsquet inclusiu, amb el suport i acompanyament del Consell Comarcal del Berguedà (inclusió i esports), el Club Bàsquet Berga i la Fundació Itinerarium.

Aquest equip serà un equip no competitiu integrat dins el Club Bàsquet Berga. L’equip entrenarà un cop a la setmana al pavelló Municipal de Berga i un cop al mes es farà un partit amb algun altre equip del mateix club o d’altres clubs.

Si t’agrada el bàsquet, o vols gaudir de l’esport sense competir. Si vols conèixer gent nova….  En definitiva, si estàs interessat en participar-hi o coneixes a algú que hi pugui estar interessat, et pots posar en contacte amb nosaltres a través dels següents correus electrònics:

cmillanr@iesguillembergueda.cat

sruizv@iesguillembergueda.cat

Esperem que us agradi la proposta i que si coneixeu persones que els hi pugui agradar els hi feu arribar.

També us anunciem que el proper dijous 23 de Març a les 17.30h hi haurà la presentació oficial de l’equip.

201617_basquetapd2

2016-17basquetapd1