Alumne Premiat

L’alumne Ton Artigas Comaposada ha obtingut, amb el  treball de recerca “La consueta de Sagàs: una aproximació a les tradicions del segle XVIII”, el primer premi en la convocatòria dels XV premis Gibert, en l’apartat d’Estudis de la comarca del Berguedà o d’un poble o indret concret.

L’acte del lliurament del premi  es va realitzar al Pavelló de Suècia, emmarcat en la celebració del dia d’Europa, enguany dedicat a França, i organitzat pel Casal d’Europa del Berguedà

Des d’aquí felicitem a l’alumne i a les tutores Judit Lucas  i Goretti Soler, que l’han guiat en el treball.

També volem felicitar a l’alumna Aran Rodríguez que ha estat finalista amb el treball “Com ha afectat Baqueira-Beret a la Vall d’Aran”, tutoritzat per la professora Núria Planas.

201617_gibert11201617_gibert22