Acte de presentació del llibre dels treballs de recerca

El 30 de maig a les 17,30 al pavelló de Suècia, va tenir lloc l’acte de presentació i entrega de la publicació dels treballs de recerca dels alumnes de batxillerat del Berguedà.
L’acte va anar acompanyat de la conferència “La curiositat: saber el què i per a què” a càrrec de Dolors Grau Vilalta, Professora d’Enginyeria Química de la UPC i Co-directora de l’EXPLORATORI dels recursos de la natura.

15 alumnes de l’Institut Guillem de Berguedà van estar inclosos en el llibres dels millors treballs de recerca del Berguedà. Els alumnes són:
Laia Albors Zumel, Mireia Altarriba Paracolls, Berta Camps Rodriguez, David Corominas Perálvarez, Laura Devers Cantero, Elisabet Espinosa Villanueva, Marc Gassó Martínez, Cèlia Guixé Marsiñach, Marta Nassarre Rosell, Joan Obiols Ripoll, Judit Pulido Molina, Marina Ruiz Torres, Gemma Santacreu Prat, Mar Sánchez Hernández i Joana Villaró Saña.

Enhorabona a tots!

201617llibre_recerca