ACTE CLOENDA DE BATXILLERAT

El passat dimecres 30 de maig vàrem fer la celebració de l’acte de comiat de la promoció de Batxillerat 2010-2012 del nostre Institut: 100 alumnes.

Es va iniciar l’acte amb el parlament d’obertura a càrrec de la Sra. Montserrat Gorchs, directora de l’Institut Guillem de Berguedà, convidant a aquests joves a “Sapere aude” a atrevir-se a aprendre, a gaudir del saber en aquest futur més proper.

Seguidament va fer el parlament del Sr. Xavier Rosiñol, periodista i exalumne de l’Institut: els seus 10 consells van ser molt escoltats i agraïts, amb una veu que va viatjar amb ones directes dins el Pavelló de Suècia.

A continuació es va fer el liurament dels records de promoció a càrrec dels membres de la presidència.

Després van fer la intervenció de la Sra. Elke Gelinne i del Sr. Eloi Bellés com a representants dels alumnes de la promoció 2010-2012 amb emotives paraules.

I el lliurament del Premi Extraordinari Guillem de Berguedà 2012 de la promoció 2010-2012, consistent en un diploma i una beca acadèmica, a càrrec de la Sra. Teresa Pijoan i la Sra. Montserrat Gorchs a l’alumna Lola Fígols Fornell, amb el millor expedient acadèmic de la promoció.Va fer la intervenció la persona distingida amb el Premi extraordinari Guillem de Berguedà 2012 donant el seu punt de vista particular sobre el món de l’estudi.

I finalment, la lliçó magistral a càrrec de la Sra. Teresa Pijoan, directora general d’Educació Secundària i Batxillerat del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Es va cloure l’acte a càrrec de l’Il·lm. Sr. Juli Gendrau, alcalde de Berga.

A tots ells els desitgem molta sort en el nou camí que enceten….