ELS ALUMNES DE 2n d’ESO A, D’ESCRIPTORS A ACTORS

Els alumnes de 2n d’ESO A han dedicat unes sessions a treballar el text teatral amb un objectiu final: elaborar les seves pròpies obres i representar-les.
D’aquest treball n’han sortit cinc peces breus titulades “El agua mata” escrita pel Ramon Artigas, el Martí Canal, l’Albert Cardona, l’Arnau Casasayas i el Marc Coma; “Jorge y su influencia humana” elaborada per la Júlia Sagués, la Tània Troya, la Queralt García i l’Anaïs López; “Los celos pueden ser mortíferos” escrita per l’Ariadnna Bessa, la Flora Hernández, la Neus Santmartí i la Laura Baraut; “El bosque embrujado” del Bruno Pascual, l’Ariadna Palacios, l’Andreu Barquinero i la Núria Vancell i finalment “Fútbol versus baloncesto” escrita pel Nacho Barranco, el Franc Martín, el Marc Pons, el Marc Ruiz i el Martí Subirana.
Un cop escrites, els mateixos autors s’han convertit en actors i actrius i han representat magníficament les seves obres.
Bona feina!