CONCURS DE DISSENY DE SAMARRETES

Per tal d’aconseguir diners pel viatge de final de curs, els alumnes de 4t d’ESO hem decidit vendre samarretes de cara a l’estiu. Per poder fer el dibuix de la samarreta us demanem la vostra col.laboració.
Hem acordat convocar un concurs per tal de poder escollir el millor disseny per la samarreta i per això hem redactat les bases que trobareu si amplieu la noticia.

BASES:
– El dibuix no s’ha de basar en temes que puguin ofendre, han de ser dibuixos divertits.
– Hi ha de constar el nom de l’Institut.
– Els dibuixos s’han de presentar a consergeria del 25 de febrer al 14 de març.
– A darrera del dibuix, hi ha de constar el nom, els cognoms i el curs de l’alumne/a.
– El dibuix s’ha de presentar en paper DIN A4.
– El cost d’inscripció és d’1 euro.
– El dibuix guanyador serà exposat a la cartellera de l’Institut a partir del 26 de març.
– IMPORTANT: Només s’ha d’utilitzar un color i s’ha de tenir en compte que la samarreta serà blanca.
– El premi serà un magnífic MP4 de 4GB i una samarreta de regal.

EL JURAT ESTARÀ FORMAT PELS TUTORS/ES I DELEGATS/DES DE 4t (Montserrat Santandreu, Jaume Ribera, Mercè Garriga, Sara Subirana, Miriam Zamora i Alba Vilaredes).

Gràcies per la vostra col.laboració.