CONCERT COMPARTIT

El passat 27 de desembre els alumnes de l’escola “Santa Maria d’Avià”, els de l’escola “4 de Junio ” de Charcay i els de primer d’ESO del nostre institut , van fer un concert compartit a través de la ràdio.
Per la nostra banda vam tenir el suport tècnic de Ràdio Berga i per la banda de l’Equador el de Ràdio Ingapirca.
Malauradament problemes tècnics aliens a nosaltres no van permetre una comunicació fluida tal i com haguessim desitjat. De totes maneres vam estar en contacte directe tot i les 7 hores de diferència horaria.
Els d’aquí vam quedar a les 5 de la tarda mentre que per als de Charcay eren les 10 del matí.
L’enregistrament que podeu veure mostra l’ambient que es va crear als estudis de Ràdio Berga aprofitant un dia de les vacances.