ACTE DE CLOENDA DELS ALUMNES DEL PTT

L’alumnat del PTT (Pla de Transició al Treball del Berguedà del perfil d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic del curs 2015-2016 van celebrar l’acte de cloenda el dimecres 16 de juny al Pavelló de Suècia de Berga juntament amb les famílies, professors, empreses i representants de centres educatius, la Diputació de Barcelona, el Consell Comarcal del Berguedà, l’Agència de Desenvolupament del Berguedà i dels Serveis Territorials d’Ensenyament de la Catalunya Central de la FP.
Es va fer lliurament de diplomes a les empreses col·laboradores i d’orles a l’alumnat i parlaments de les autoritats amb la intervenció del professor Antoni Cornudella, tutor del PTT i la projecció de l’audiovisual elaborat pels alumnes del curs.
S’ha vist l’evolució positiva de tots els alumnes al llarg d’aquest curs.
Felicitats!