Geolimpíada 2017

El dia 3 de febrer de 2017 es van celebrar les vuitena Geolimpíada de Catalunya. Vint-i sis alumnes de l’Institut Guillem de Berguedà van participar en les proves que van tenir lloc a l’UPC de Manresa. Durant tot el matí van realitzar tres proves: una teòrica individual, i dues més en grups de 3 ó 4 alumnes. Les proves de grup consisteixen en la interpretació d’un tall geològic i el reconeixement de roques, fòssils i minerals.

Cal destacar, que de 77 participants, una alumna  de segon de batxillerat del nostre institut, la Yaiza Penis, amb 37.7 punts va quedar en tercer lloc, a només una dècima de la segona posició. Seguidament, en quarta posició i cinquena posició, la Carme Arias i el Jaume Vilaseca, amb 37,3 i 36,3 punts respectivament.

Maria Sandoval, Ibai Campàs i  Anna Sánchez també estan entre els 10 primers de la Catalunya Central.

No ens hem classificat per les proves estatals, però podem dir que els/les del berguedà, hem deixat la geologia en una bona posició.

Moltes gràcies a tots per la participació i enhorabona!!!

Podeu veure més fotos clicant la imatge

p_20170203_122109