Conferència per CFGS al Pavelló de Suècia

El passat dimecres 2 de novembre, els alumnes del CFGS de Promoció Turística, Màrqueting i Publicitat, així com també alguns alumnes de batxillerat, van assistir a una conferència col·loqui que es va fer al Pavelló de Suècia de Berga. Una de les ponents va ser Bodil Valero, eurodiputada d’origen suec amb estrets lligams amb Catalunya. A més, van intervenir diverses autoritats locals com Ermínia Altarriba i M. Antònia Ortega, així com també el President del Casal d’Europa al Berguedà, Jaume Farguell. Valero va venir acompanyada d’un grup nombrós d’estudiants suecs i de d’altres països d’Europa, tots ells participants en un projecte europeu Erasmus Plus.

A continuació, tots els assistents van fer una ruta per Berga, en la qual els alumnes del cicle de turisme van tenir l’oportunitat de posar els seus coneixements d’anglès en pràctica fent de guies turístics i intercanviant vivències i experiències.