SORTIDA DE L’ALUMNAT DE 2n d’ESO AL DELTA DE L’EBRE

La setmana passada l’alumnat de 2n d’ESO va gaudir d’una sortida d’un dia al Delta de l’Ebre. Va fer un dia magnífic i vam poder conèixer alguna característica d’aquest ecosistema tan especial. Els alumnes van fer uns quilòmetres en bicicleta fins la platja del Trabucador, on tots es van poder banyar una estoneta i passar-s’ho d’allò més bé!

Després, varen tornar a agafar les bicis i els cascs i van anar a dinar! Pel camí tots vam veure tots els arrossars coberts d’aigua i molta fauna típica del Delta, com els flamencs.

Havent dinat van pujar a les pontones, les barques de perxar, i van aprendre l’ofici de perxador en una llacuna tancada especial per dur a terme aquestes activitats.

Lídia Ribas, professora de Llatí del centre