SORTIDA DEL CRÈDIT DE SÍNTESI DE 1r D’ESO AL LLOBREGAT

El passat dilluns 9 de juny, amb la calor d’estiu fent acte de presència, l’alumnat i part de l’equip docent de 1r d’ESO vàrem gaudir d’una gimcana al voltant del monestir de Sant Benet. La temàtica de les proves era el riu Llobregat i l’enfocament variava segons les matèries de Ciències Socials, Matemàtiques, Biologia, Geologia, Educació Física, Llengua, Anglès i Música.

La sortida va començar a les 8 del matí al pavelló, per aprofitar la fresca de les primeres horesUna vegada arribats a Sant Benet, i esmorzats, ens vàrem repartir per grups del Crèdit de Síntesi. Les proves es desenvolupaven a les dues riberes del Llobregat , des del monestir fins al pont de les Generes. Els alumnes tenien 20 minuts entre prova i prova. La varietat de reptes i la bona disposició dels participants ens va fer passar el matí volant. Els alumnes varen mesurar el cabal, estudiar l’erosió i els sediments del riu, també la seva flora. També van descobrir vocabulari amb anglès al entorn del riu, van realitzar una una prova d’orientació i van descobrir la llegenda de «la veu misteriosa». Finalment, van ballar al ritme dels Bishop Briggs i la seva cançó «river»: https://www.youtube.com/watch?v=h5jz8xdpR0M.

Però sobretot, vàrem començar a acomiadar a l’aire lliure aquest curs tant confinat.

Professorat de 1r d’ESO